Повернення і гарантія

Шановні покупці! Адміністрація магазину MEDAVITA дотримується Законів України. У вас є можливість повернути або обміняти куплені на нашому сайті товари. Процедура повернення/обміну прописана у відповідних законодавчих актах.

Як обміняти, повернути товар

Обмін і/або повернення товару проводиться відповідно до Закону про захист прав споживачів. Повернення/обмін можливий тільки при дотриманні наступних умов:

  • з дня покупки пройшло не більше 14 діб;
  • товари не використовувалися;
  • збережені чеки, пакування, ярлики.

Повернення товару здійснюється будь-яким зручним для покупця способом. Вартість зворотної відправки товару оплачує покупець. Детальну інформацію про особливості відправки товару, що повертається нададуть наші консультанти.

Після отримання товару фахівці магазину оцінять товарний вигляд, наявність всіх деталей і аксесуарів, перевіряти справність і працездатність. Якщо претензій немає, магазин повертає гроші покупцеві.

Відповідно до Закону України, покупцеві повертається сума, яка відповідає вартості товару на момент покупки. Кошти зараховуються на банківську карту, з якої оплачувалася товар.

Повернення несправного товару

Для обміну несправного, бракованого товару, покупцеві необхідно:

  • звернутися до нас не пізніше 14 діб з моменту покупки;
  • надати пакування, чеки;
  • надати сам товар  він не повинен використовуватися.

Співробітники компанії оглядають товар, переконуються в його несправності, наявності чеків, пакування, складових частин. Якщо товар несправний, а гарантійні умови експлуатації були дотримані, покупцеві повертаються гроші або пропонується відповідний товар на обмін, якщо він є в наявності.

Відмова від повернення

В окремих випадках приймається рішення відмовити в поверненні грошей або обміні товар на новий:

  • з дати покупки пройшло понад 14 діб;
  • немає чека і/або іншого документа, що підтверджує покупку;
  • товар використовувався, наявні сліди його експлуатації;
  • відсутні окремі деталі, аксесуари, складові частини;
  • при дослідженні виявлені сліди втручання;
  • виявлені інші порушення умов експлуатації та гарантійного обслуговування (удари, інші механічні дії, занурення в воду і т.п.).

Зверніть увагу!

Співробітники магазину MEDAVITA завжди перевіряють товар перед відправкою. При отриманні його в офісі транспортної компанії рекомендуємо покупцям переконатися в цілісності пакування та належному зовнішньому вигляді.